söndag 11 september 2011

110911 - Värt

Sitter just nu i min säng och dricker äppel te. Det är så sjukt gott! Köpte med mig ett packet ifrån Turkiet. Ångrar dock att jag inte köpte fler för det är snart slut. Dricker minst en kopp om dagen.

Har varit och solat idag. Känns dock väldigt onödigt nu i efterhand för jag märker ingen skillnad alls. Lika brun fortfarande haha. Sen åt jag och syrran på Subway också. Väldigt gott men det fick magen sota för efteråt ;) men lite värt var det. Helst med den grymt goda kakan dom har.

Nej nu ska jag kolla på One Tree Hill. Är alldeles för seg i huvudet för att skriva något intressant inlägg.

Jag och Tusse för ungefär 4-5 år sedan! haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi