måndag 12 september 2011

110912 - För 5 år sedan..

Godmorgon!

Ligger fortfarande i sängen med en varm kopp äppelte och tittar ut genom fönstret. Det är så sjukt fult väder ute! Kan det få vara fint nångång iallafall? Har sett solen EN gång sedan jag kom hem. Lite deprimerande. En sak till.. Det är ganska sjukt hur drömmar kan påverka en. Vaknade av att jag grät. Så det känns inte som att det kommer bli någon bra dag eftersom jag inte är på världens bästa humör haha.

Hoppas pappa vill träna med mig idag. Måste bara komma ihåg att fråga honom också haha. Har redan gått upp några kilo. Inte för att det gör så mycket, för jag tyckte själv att jag vägde ganska lite då jag kom tillbaka till Sverige. Men jag vill bli lite mer fit ni vet hehe. Det fula är att jag är inte direkt "smal". Man kan inte tro att jag väger 53kg. Det är som att mitt överflödiga fett inte väger nånting alls! hahah.

Helgen är iallafall planerad. Det känns väldigt skönt. Har dock tre alternativ.
Alternativ 1
Fredag: Kräftskiva med tjejerna.
Lördag: Utgång och fira min födelsedag.
Söndag: Blir en gammal tant.

Alternativ 2
Fredag: Kräftskiva med tjejerna, sedan utgång.
Lördag: Chilla
Söndag: Slipper vara bakis då min släkt kommer.

Alternativ 3
Fredag: Utgång
Lördag: Kräftskiva med tjejerna + utgång
Söndag: Är bakis då min släkt kommer..

Hahaha ;)

Kan inte fatta att denna bild togs för FEM år sedan.

För 5 år sedan..
..var jag 16 år
..gick jag första året i gymnasiet (media)
..kallades jag klubbhoran (för att jag jämt hade en klubba i käften)
..gick jag igenom en ungdomsdepression
..visste jag inte riktigt vem jag var
..smakade jag alkohol för första gången
..skulle jag få spela in en Demo, men jag var för feg
..träffade jag Tusse och Sofie som nu är mina närmaste vänner
..hade jag en heeelt annan stil än vad jag har nu.

1 kommentar:

  1. va inte därför du kallades kulbhoran och det vet du

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi