torsdag 22 september 2011

110922 - Moorning!

Goodmorgon mina bebisar!

Det var strålande sol då jag avknade för 20 minuter sedan, och nu är det ett stort grått täcke på himlen. Wonderful. Men jag ska fan gå i shorts på stan ändå!!! jag är inte redo för höstkläder än. Dessutom har jag inga höstkläder. Hoppas jag hittar en massa idag. Tveksamt men man kan ju alltid hoppas ;)

Nu ska jag försöka få i mig någon sorts frukost. Jag är VÄLDIGT dålig på att äta frukost om det inte finns oboy hemma. Och det gör det inte för tillfället. Vad kan man äta för frukost egentligen? Limpa doppad i oboy är det ultimata frukosten. Flingor klarar jag inte av. Inte gröt heller för den delen. Vad mer kan man äta da? Äh, jag drar en fika på stan istället.

hhahaha mitt hår alltså.. Alltid lika fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi