torsdag 22 september 2011

Jäkla mes

Efter jag publicerade förra inlägget insåg jag att detta har blivit för mycket....

Så jag bytte till "The smurfs" istället ;) lite omväxling sådär... Hahah :D

Ska försöka somna till filmen. Syrran sover i mitt rum ikväll :) myys! Eller egentligen har hon gjort det i typ en vecka nu Hahah. Lika bra. Då kan jag somna i tid iallafall. Jag har sjukt svårt för att sova själv. Fett jobbigt :(

Vill ni veta en liten hemlighet? Jag är TJUGOETT år och sover fortfarande med en liten lampa tänd. Jävla mes jag är.

Aja Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi