torsdag 22 september 2011

Nuu så :)

Äntligen så har jag skaffat en riktig blogger-app. Tänkte skaffa en innan som kostade, men såg nu att dom
Lagt upp en gratis ;) likabra. Nu kanske det blir lite mer uppdateringar :) dock med iphonebilder men dom är ändå bättre än cambilderna kan jag tänka mig ;)

Vad gör jag just nu? Ni kan ju gissa. Jag har kollat på oth nu i mer än 12 timmar. Jag är sjuk.

Imorgon blir det annat iallafall haha. Ska till stan och FÖRSÖKA shoppa med Sofie. Var ju där i förrgår men hittade inte ett skit. Mest var det väl för att jag orkade inte testa kläderna. Får ta "lättare" kläder denna gång ;)

2 kommentarer:

  1. Va heter bloggappen? :)

    SvaraRadera
  2. Hur långt har du kommit in i säsongerna på OTH? Själv sitter jag och väntar på att säsong 9 ska börja!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi