tisdag 4 oktober 2011

111004 - Dog lite

Godmorgon!

Jag höll på att för ett tag sedan. Jag startade datorn och VIPS så var ALLT borta. Jag hann tänkte "nej mitt liv är under" innan jag fick rent utav sagt panik och stängde av datorn. Vågade tillslut att trycka igång den igen och då var allt som vanligt (?) har nån varit med om nåt liknande? fyfan.

Jaja tur att det inget var raderat iallafall. Det jag hade saknat mest är väl alla turkiet bilder/filmer. Måste göra en kopia av dom snart misstänker jag. Tusse har ju inga bilder eftersom hennes dator blev stulen :( Undra om jag ska göra det idag? Kan ju lägga över allt på ett minneskort och fara till elgiganten och skriva ut dom på riktiga fotopapper? Jaaa vilken bra idé!


såhär såg jag ut ungeär..
helt sjukt :s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi