tisdag 4 oktober 2011

111004 - guuud

Vet ni vad jag har börjat nörda? Wordfeud. Om ni vill förlora så får ni spela mot mig. Jag heter Angeluca hehe.

Btw..
Jag ska kanske vara med i en grej på söndag. Men jag är så sjukt dålig på att "skådespela" så jag kommer nog hoppa av i sista minuten. Om dom nu inte kan supa ner mig först. Det hade varit roligt som fan men jag kommer vara en sån besvikelse för dom tror jag x) jag kan inte ens spela charader liksom. Då är man fail. Måste nog ta mig en vinare på flyget också. Om jag redan är nervös för att fara ner, vad kommer jag inte då vara på flyget? Alkohol kan vara riktigt bra ibland.

men lika glad för det är jag men gladast är nog..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi