onsdag 5 oktober 2011

111005 - mysmysmys

Men hallååå!

Idag så var jag på arbetsförmedlingen för att ge dom det där pappret så att man får pengar. Sen då jag skulle lämna in det så säger dom att jag INTE ÄR INSKRIVEN? vafan är det för skit? blev fett förbannad. Så jag ska dit imorn och prata med nån och jag hoppas att jag får pengar ändå. Orka leva fattigt en månad till liksom :s

Har nästan precis duschat iallafall. Jag lyxade till det med ansiktsmask och en lotion som doftar SJUKT gott. Har städat mitt rum och renbäddad min säng idag så det passar PERFEKT. Finns det något bättre än att lägga sig nyduschad i en renbäddad säng? jag tror inte det.

Nu ska jag tända lite ljus och måla mina naglar :) Puss!

En nyduschat osminkad angelica. Ser ärligt talat ut som en tioåring utan smink.

:S blåsfisk

Försökte tvinga Bamse att pussa mig..

.. funkade nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi