fredag 7 oktober 2011

111007 - Fryserrrrrrr

Hej!

Sitter nu i bussen som det stod på tidsinställda inlägget men inte fan sover jag. Jag blev precis väckt av att jag skakade. Då är bussatans dörrarna ÖPPNA! Han hade dom öppen i 15minuter. Snacka om att jag frös ihjäl! Jag som glömde min jacka och allt. Smart tjej.

I vilket fall så har jag fått sova 4 timmar iallafalla och det är ju nånting. Är dock väldigt grinig pga att jag blev väckt på det där sättet. Så nu lyssnar jag på Dead By Aprils nya album ;) Fyfan vad underbar albumet är!

HAHAHA SKOJAR BUSSCHAUFFÖREN? nu vänder han. Och fort kör han. Han körde fel antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi