fredag 7 oktober 2011

Gamla bilder

Klockan är nu 10.00 och just nu sitter jag i en buss och förhoppningsvis sover.

Så medans tänkte jag passa på att lägga upp gamla bilder! hahah på vissa bilder kan man verkligen tänka "hur fan tänkte hon här?" alltså mitt håååår.. guuud...

eeeh... 17 år kanske?



fiskade med syrran en sommar.

Fick en fisk men ville inte döda han..


Min besta veeen Martin och jag när jag lät han
däcka i min gäststuga heheh

Min och syrrans hand.
Min hand blir alltid vit då jag fryser.


lol.. vad vill alla med att fota mig då jag sover?



ångrar nästan att jag ej köpte denna klänning

papa

fotade syrran till något arbete till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi