tisdag 11 oktober 2011

111011 - Handlingen

Okej, några ville att jag skulle berätta mer om videon. Vet dock inte vad jag ska säga men. Låten handlar såklart om "olycklig kärlek" typ. Och jag tror det var därför att jag kunde sätta mig in i situationen lätt. För då Ozan berättade historian om låten kände jag igen mig så grymt mycket. "Jag älskar dig, men jag får inget tillbaka. Det är som att du håller nånting inom dig som inte är bra. Ena dagen är du kärleksfull och andra dagen vill du inte ens veta av mig. Och du själv förstår inte varför jag är arg på dig osvosvosv" jag ba: eeeh.. been there done that many times?  Det var bara att tänka på tiden då jag mådde som sämst pga det där så rann det tårar haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi