måndag 17 oktober 2011

111017 - Sorry guys!

Hej!

Jag är ledsen över att jag inte kunnat uppdatera på ett tag. Jag lämnade in min mobil på lagning (har ju haft en spricka i iphonen ett bra tag nu) och jag slarvade bort mitt nya lösenord till bloggen. Och då måste man ha mobilen för att "låsa upp" bloggen igen. Ja ni fattar.

Musikvideon är iallafall ihop klippt nu! Och teamet grät inkl. jag då vi såg den. Den är så fiiin! Och jag måste säga igen att jag är så jävla stolt över mig själv OCH ozan såklart. Man ser verkligen att han brinner för musiken och han är så sjukt duktig på det han gör. Både låten och videon är klockrena och det skulle inte förvåna mig om han vinner dom priserna på galan :)

Nu måste jag duscha. Har ett ton hårspray i håret = fettigt = my..s.

Pusspuss! :)


fin nyvaken bild.. dö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi