onsdag 9 november 2011

111109 - Shopping på G

Hejsan!

Kom precis hem ifrån stan. Var där med Sofie :) Vi tänkte först bara gå till studio plus och fråga om studier (såklart haha) men sen kurrade våra magar så vi drog en sväng till Blåbär där jag beställde en tacotallrik, feting gott. Sedan satt vi där och surrade över en kaffe :) alltid lika trevligt.

Innan vi slog oss ner för att käka kände jag ett stort behov av att shoppa. Så jag förde över lite pengar och inhandlade en shorts-dress, en polotröja och en blus :) Riktigt fina var dom! Kanske visar er senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi