måndag 14 november 2011

111114 - Mys innan centrum

Morning!

Blev väckt klockan halv 8 imorse av att bamse skällde i mitt öra :) Härligt sätt att bli väckt på. Eller kanske inte. Jag somnade om tillslut, tur nog. Och nu har jag vaknat igeeeen. Ska sminka mig lite lätt och sedan ta bussen klockan 1 in till stan. Blir bara borta i ca: en timme. Ska göra lite ärenden.

Sen ska jag städa mitt rum. Eller ska fråga om syrran kan göra det för jag orkar seriöst inte. Hon lär ju inte göra det gratis, så pengar lät jag nog måste hosta upp. Lätt värt.


Alltså åååhh.. kolla skönheten! (shaytard alltså höhö)


Bebis!

1 kommentar:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi