måndag 14 november 2011

uuuhhu

Har nu städat garderoben. Det är så mycket kläder och skor jag ska slänga (eller ge bort). Jag HATAR att ta bort kläder i min garderob. Vet inte varför. Men inget nytt  ryms så jag får bara lov. Lite onödigt att kläderna bara ska vara där och inte göra någon nytta, så det är ändå lika bra att jag tar bort lite.

Lyssnar just nu på Loreen-sober medans jag städar allt annat skit. SJUKT BRA LÅT! älskar den. Börjar typ gråta då jag lyssnar på den. Älskar verkligen låtar man kan relatera sig till.

On our way, I can't believe that I'm kissing you.
You touching me and I can't imagine to be somewhere else.
I'm all in with no regrets. Soo here we are but still I can't let go of the thought of loosing you no.
I wonder if we going to stay this way. Will you remember what you promised me?


I know this moment will be over, tomorrow comes when we are sober.
Will we feel the same or let it be.
Will you be there?
The night is almost getting over and I don't want us to turn colder.
I want to wake up with you next to me.
Will you be there?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi