onsdag 30 november 2011

111130 - Slutat snusa...yaaay..

Hej!

Idag så har jag och syrran julstädat hela huset :) Det blev jätte fint. Städade dock inte just mitt rum utan jag får ta det imorgon eller nåt. Imorgon så sticker jag och Tusse till Sollefteå. Hoppas jag hittar lite julklappar där :)

Har jag berättat att jag håller på att sluta snusa? det går faktiskt jävligt bra. Har varit utan snus nu i 2 dagar vilket är väldigt lång tid för mig haha. Har dock fuskat med en cigg men jag gör det bra ändå tycker jag. Fast humöret är väl inte på topp. Men det förstod jag att det inte skulle vara. Så om ni möter en bitterfitta nånstans så är det säkert jag som håller på att sluta snusa :) Har även bestämt att vara nykter till nyår. Också har jag slutat småäta (som jag gjorde jämt förut) och försöker ta träningen på allvar nu :) Var och tränade idag. Cyklade 1mil och körde lite styrka. Avslutade med att springa av mig på rullbandet. Väldigt skönt.

Förresten så måste jag klargöra en pytteliten sak. I det jag skrev i "en liten del av mig". Jag förstod att det skulle bli negativa kommentar. T.ex "du är ingen ängel du heller" och nej det är klart att jag inte är. Därför skrev jag om att ni måste verkligen tänka efter på vad ni gör och säger. Jag har aldrig gjort illa någon fysisk. Men jag har säkert sagt dumma saker tillbaka. Om jag nu skulle fått gått tillbaka och ändra på allt så skulle jag bara skrattat och gått iväg. Inte vara lika låg tillbaka. Så nu vet ni det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi