torsdag 1 december 2011

111201 - Klarvaken vid halv 7. Vad har hänt?

Men hej!

Jag vaknade halv 7 idag. Klarvaken. Gick och åt lite frukost och sedan satte jag mig vid datorn. Mamma och pappa for till jobbet så då passade jag på att lägga mig i deras otroligt sköna säng, och då somnade jag om. Tur det. Sedan vaknade jag upp klockan 9 av att bamse skällde, orkade ej släppa ut han, då kissade han på golvet. Fail.

Rätt skönt att kliva upp tidigt :) Hoppas det fortsätter såhär.

Tog en morgoncigg för att orka med dagen. Fick en blick av bamse som var väldigt bedömande. Han suckade och jag kände verkligen hur besviken han blev haha. Dom säger ju att hundar känner av sånna saker. Som är dåligt. Men jag ska klara av det här :) Har inte tagit en snus på tre dagar nu. Dock har jag ju rökt typ 1-2 cigg/dag men ändå. Det går framåt :) Hellre 2 cigg om dagen än 1 dosa om dagen. Dessutom är det mycket lättare att sluta röka än snusa. Har slutat röka flera gånger och det gick as bra :)

Nu ska jag sminka mig och fixa mitt hår. Tusselito kommer och hämtar upp mig runt halv 2 och sedan sticker vi till Sollefteå.

mooorniiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi