torsdag 10 november 2011

BILDBOMB!

Jag uppdaterade nyss min iPhone till ios 5.0 (värt) och då passade jag på att lägga in ALLA (2000) bilder och filmer på datorn så att jag kunde radera dom ifrån iPhonen. Tänkte att jag kunde dela med mig av vissa bilder ;) dom flesta är fan inte bloggbara hahah!

Lägger in iPhone-bilderna ifrån Alanya snart :)

Jag och syrran badade i ett fett litet badkar.

Min första och enda lilla tatuering.
(funderar på att tatuera mig snart igen)

hahahaha en äkta svenne bild.
fett kallt minns jag att det var.

sushi <3

Spanade in dessa skor i typ 2 månader innan jag köpte dom.

Jag fick älskade Shaytard <3
kolla så liten och söt hon var häär.

hahahaha jag dör varje gång.

Piercade smiley. Saknar den lite.

Vi tänkte smussla in Shane i huset.
(klarade inte av att sova i huset 
vetandes att shane var själv i läggan) 
Gick as bra!

Blonderade mig. Saknar det.


Köpte min nyårsoutfit
(på tala om nyårsoutfit. Snart ska jag göra ett inlägg där jag  
skriver om vilka skor och klänningar jag funderar på att köpa till nyår )

färgade håret RÖTT

vaknade upp och kände inte igen mig själv.
Men hot var jag.

Chillade på jobbet

Blev brunett IGEN! 

Bowlade med grabbarna (vann såklart)

Jag gjorde mat i lägenheten för första gången.
Jag gick på chips-dieten annars. GÖR INTE DET!
Man blir smal-ja, MEN du kommer att svimma
av minsta lilla anstränging x) 

PIZZA MED MYCKET OST! 
(beställer alltid en vesuvio/margarita med extra ost)

Testade sofies björnfitta.

Hade fett stökigt.

Syrran städade den åt mig för att...

.. Jag sen bjöd på pizza såklart!

Fotades


Köpte en fett jävla fin klänning som jag för tillfället inte kan använda :(
Har gått upp liiiiiiiiite i vikt.

Jag gillade Sofies parkering (som alltid)

Köpte hem lite billigt smink.


Såhär ser min konve oftast ut med syrran.
Bönar och ber varje natt att hon ska sova med mig.

Började träna med pappa.
Men det blev inte så mycket av det. Vi har dock börjat nu igen! skönt.

Jag gjorde sönder min dator :)):):):)

Shoppade lite

Gjorde en fin rosa sminkning :)

Tryckte igenom mina hål som halvt växt igen. Gjorde liiite ont.

PIZZA!!!! 

Tänkte leka cool och köra på lägdan (stavning?) 
Gick väl sådär va :)

Köpte en superfin klänning.

Här firar vi min mammas 40årsdag (jag for till Alanya på kvällen)
Varför jag ser så lurig ut på bilden är för att jag samtidigt snor
lill jockes mat (om ni kollar noga ser ni) hahah.

2 kommentarer:

  1. Vad heter killen som blowlar?

    SvaraRadera
  2. Choosing the ideal The Suitable Curtains With regard to Theater

    Also visit my website video to mp3 converter download

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi