onsdag 2 november 2011

sillisar

Fan vad förbannad jag är...

.. jag drömde att jag vaknade upp med silikonbröst. Fattar ni hur awesome det var? Och jag hade kunnat skaffa det för länge sedan om jag hade börjat spara! Bara att börja sätta igång nu då.. har dock inget jobb. Så jag vette fan hur det ska gå. Annars får jag väl tvinga o på något sätt..

Eller nej. Han har jag redan frågat och han sa "nej.. du har redan fina, normala bröst"
- Det är ju klart som fan att dom ser as nice ut med Bh:n på. Värsta bomberna. Men har du sett dom utan bhn? NEJ PRECIS! jävla ärtor.
Men på nåt sätt ska det gå!!!

INTE mina bröst..
Inte för att denna tjej hade behövt en operation menneee..
Men man tackar liksom inte nej till silikonbröst. Inte jag iallafall.

2 kommentarer:

  1. vet exakt hur du känner! har samma problem :(
    Inte precis så att man känner att man vill visa sig naken för nån? små myggbett typ, nä helvete va jobbigt det är. få väl börja spara jag med -.-

    SvaraRadera
  2. Du får väl visa utan bh då så att vi förstår!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi