onsdag 2 november 2011

111102 - Safety girl

Hallelåja!

Kom nu hem ifrån ungdomsmottagningen. Jag tog inte ut pstaven utan jag väntar tills det egentligen är dags och det är om ett tag. Hon tyckte att det var ett klokt beslut av mig ;)

Just nu väntar jag på att Sofie ska bli klar hos frisören. Hon ska sen komma hit och visa upp sin nya frissa och sen kanske vi drar in till stan. Jag ska till bolaget och sen ska jag leta efter ett fint block. Måste ha ett. Kommer alltid på bra idéer eller tankar då jag sitter på bussen, så då är det bra att ha med sig ett litet block :) Ska även köpa en liten necessär och massa småkrux.

Varför? Jo nu är det såhär att jag ska göra en liten "emergency bag". Allt ifrån hårnålar, sytråd+nål, liten tandborste+tandkräm, liten mascara, nagelfil, tandtråd, tampong, kondom, säkerhetsnålar, plåster och allt det där ska finnas med. Så då har man med sig den i väskan vart man än går. Det är ju superbra! Tänk om du är på fest, också går din klänning sönder, då är det bara att ta fram sytråd+nålen och börja fixa ;) smart va? jag vet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi