torsdag 8 december 2011

111208 - Operationen gick bra

Hej mina pullor! :)

Martin väckte mig kvart över 6 på morgonen. Då var det bara att klä på sig och köra till Luleås sjukhus. Jag var så grymt trött och hungrig. I vilket fall så då vi väl fick komma in i "hans rum" så somnade jag dirr då jag lutade mig med halva kroppen över hans säng haha. Men sen då operationen var på G så fick jag lov att gå till väntrummet. Lika bra det. För där fanns det en fet soffa jag kunde sova på ;) Operationen (inkl. narkosen) tog ungefär 1.5 timme. Sedan blev det hemfärd :)

Tycker så synd om honom. Han har dock lyckats somna nu, men jag måste väcka honom varje gång han snarkar. Så jag lär nog vara vaken hela natten. Vilket gör inte mig något eftersom jag ändå oftast somnar runt 5 på morgonen :)

Ska se nån film nu. Puss!

1 kommentar:

  1. Bra blogg, som alltid!

    En fråga vem e Martin? xD

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi