måndag 19 december 2011

111219 - 5 dagar kvar till JUL!!

Men tjenis!
Sitter just nu hemma hos mormor och morfar. Såg nyss på American summer (helt ok film) medans mama och mormor slår in julklapparna. På tala om julklappar så är jag inte klar ÄN men dom. Jag började idag. Hittade några julklappar dock, så jag har inte så mycket kvar men ändå. Det är så typiskt mig att vara ute i sista minuten.

Imorgon så ska jag och Sofie till parkskolan och hälsa på ;) ska bli riktigt roligt! Saknar skolan :(

Nu ska jag se på filmen "stay cool". Den verkar suga men vi ser väl.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi