torsdag 22 december 2011

111222 - Jävla trötthet

Chena blokken!

Ligger just nu i min renbäddade säng som luktar guuuudomligt! Har även ett städat rum (kommer inte ihåg senast jag hade såhär fint). HAR ÄVEN FETT ONT I RYGGEN! skoja. inte.

Igår så var jag hos Sofietheman. Vi fick sällskap av syrran, bea, sipan och hans vänner en liten stund också. Dom förfestade där innan dom drog vidare till studentfesten på harrys. Sen då dom drog kunde vi äntligen se julfilmerna jag hade laddat ner. Vi hann dock bara se "santas paws" och halva filmen av "Deck the halls". För sedan hämtade jag upp syrran, skjutsade hem hennes homies och sedan fick jag äntligen sova. Var så grymt trött.

Och idag då? Har legat och dragit mig i sängen till 2 ungefär. Har somnat till och från sedan 10 imorse. Som jag sagt tusen gånger så blir jag så grymt trött på vintrarna. Jag skulle LÄTT kunna gå i ide som en björn. No doubt.

Det är två dagar kvar till julen. TVÅ dagar. Jäklar vad tiden har gått fort! Jag är inte ens klar med alla julklappar (såklart) men har bara två saker kvar som jag ska inhandla imorgon då jag och Sofie sticker ut och shoppar galet ;) vi båda får våran lön då. Det enda jag ska köpa till mig själv är en tomteluva. Vill ha en fluffig med låååång "svans" om man nu kan kalla det så. För att på söndag blir det fest för fulla muggar. Och då funderar jag på att ha min röda klänning, ett svart brett bälte, svarta klackar och tomteluvan. Som en liten tomtemor ;) Gud vad jag längtar!

Hahaha de ser precis ut som Shaytard! 
Förutom att hon är vit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi