torsdag 22 december 2011

111222 - Dags för att fixa naglarna!

Kom precis hem. Har varit och besiktat bilen och skjutsat runt mamma till olika affärer ihopp om att hitta en årskalender, men utan resultat. Typiskt. Också bytte hon ut en sak åt mig på Cubus.

Iförrgår så köpte jag lösnaglar (Gele. Man gör dom själv) och jag tänkte testa på ett nytt märke. Men då jag kom hem och sökte på den så tyckte alla att den sög, så det var bara att byta tillbaka till det märke jag brukar köra på. Egentligen fick man inte byta men mamma charmade dom ;) hehehe

Det som är så bra med att göra lösnaglarna själv, är att dom ser så mycket mer "äkta" ut (om man nu inte suger på detta förstås). Det enda negativa jag kan tycka är att dom sitter inte som berg (som dom gör, då man fixar nagelförlängning hos en som håller på med sånt) Men ska vara extra noga denna gång med att sätta fast dom jävligt hårt. OCH en till sak som är negativ, är att era riktiga naglar förstörs. Men men. Om man vill vara fin så...

Måste bara bestämma om jag ska ha runda tippar eller kantiga?Långa, mellan eller korta? Äkta tjejproblem hahah.

Kostar 159:- på Cubus.


Jag tror jag kör på kantiga naglar..

2 kommentarer:

  1. Kantiga tycker jag med haha :D

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har sökt på www.anelia.blogg.se och anelia.com men INTE hittat !
    SEDAN SÅG JAG EN NY (1 månad) gammal kommentar på you tube. Med din nya adress, ååå jag blev så sjukt glad!
    Är du gravid??
    Undrade bara pga saken som står där uppe ->

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi