tisdag 27 december 2011

111227 - Ut och glida

Det blev ingen sömn för mig. Nu ska jag ut och glida runt istället. Egentligen borde jag ligga i sängen till nyår för jag har dragit på mig en fet förkyldning. Men vila kan man göra i graven!! (bara för att jag skrev graven så kommer jag väl krocka och dö eller nåt. OM det nu skulle hända: I love u mami, dadi and sistah! ps, bär inte svart på min bergravning.. Det är för dystert! Och Sofie, om du skulle klara dig i krocken så får du gärna sjunga en fin låt. Typ "gone tooo sooon" eller nåt i den stilen. You deside.)


Nejmen usch jag kan inte börja prata om döden nu! :S jag ska inte dö? jag ska ha en bebis först!!

Puss! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi