onsdag 28 december 2011

111228 - KOM TILLBAKA 2012 ÄCKLIGA FÖRKYLDNING!

ÅÅÅH jag har inte tid eller orken att bli förkyld och sjuk nu! Jag ska endå dra in till stan och shoppa lite med Sofie. Jag hoppas inte att kroppen säger ifrån på nyår, då är det kört.

Jag har 20kg snor i min kropp, jag snöt nästan ut min hjärna nyss, min röst är snart borta, mitt ansikte är svullet (typ 3ggr så stort), jag har värk i hela kroppen och inte nog med det så har jag en FET BLÅSA I KÄFTEN! och jag har haft den nu i 5-6 dagar?? brukar inte dom försvinna efter 1 dag? Den gör as ont. Kan ju knappt äta eller prata :(
Hahahah ett jävla mongo som försöker se ledsen ut.

blä för förkyldning

1 kommentar:

  1. ocå förkyld men den håller på att släppa nu var sjuk nära julafton istället!
    krya babe

    pues pues

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi