torsdag 29 december 2011

111229 - tråk

Tjenisklenis!

Har legat i sängen HELA dagen. Och det känns som att jag mår sämre av det? Jag vill hitta på något. Känner mig sjukt uttråkad och jag har överskottsenergi som vill ut ut uuuut. Men måste ligga här och krya på mig. Har druckit några koppar honungsvatten och det känns bra i halsen nu. Nu ska jag bara ta tag i min näsa som jag inte kan andas igenom hahah. Har nån nåt bra tips mot förkyldning? Har hört att man ska knapra i sig vitlök?

__________________________________________________________________________________
I vilket fall så har jag kollat igenom massor av bloggar. Och jag har kommit fram till att jag stör mig på flickors ögonbryn så otroligt mycket! Om dom är fula alltså. Om ni inte kan fixa snygga bryn, så noppa dom inte själv! och för guds skull RAKA INTE DOM!

update: Olyckligt nog hade jag tydligen valt ett bryn av min kusins kompis(?) wopsii.. Väldigt lågt av mig :) Så jag målar fula ögonbryn själv så får ni se vilka sorts bryn jag (och 90%andra) tycker är fula:


Mina bryn innan jag målar dom - För glesa.
Men såå farligt är det inte.

Spermie ögonbrynen - Fulast av dom alla

Alldeles för korta ögonbryn - ...

Alldeles för smala ögonbryn - Orka att jag dissar mina bryn här
haha. För mina är ganska smala. Men menar mest föör smala.
Ni fattar.

Onoppade ögonbryn - hahaha så jävla fult!
(och det är såklart att jag också brukar gå runt med onoppade
ögonbryn ibland.. just sayin')

Rakabortögonbrynmåladitdomigen - Så jävla 90.

4 kommentarer:

  1. Drick mycket té :D det ska hjälpa jätte mycket mot halsen!

    SvaraRadera
  2. Hahaha tror jag haft perioder då jag haft alla dom där brynen! Fulast är fan platina brudar som målar SVARTA ögonbryn? .... WTF liksom.. Fattar dom inte att det är fult? skulle det vara snyggt eller? herregud.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jävligt fult om man är typ blondin och har kolsvarta ögonbryn (målade) haha!

      Radera
    2. Det är ingen hit precis ;)

      Radera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi