onsdag 28 december 2011

111228 - Jag vägrar

Shulululu!

Har tagit en het dusch och ligger just nu under två täcken med en onepiece på mig. Jag VÄGRAR vara sjuk på nyår så jag kommer ligga och dega här tills dagen kommer. Jag har ju mitt turkiska äppel te och förhäxad så det är rätt lugnt ;)

Har pratat med Ozan ikväll också. Fick en litet uppdatering på vad som kommer att hända 2012. Och jag kan iallafall säga att jag är så glad för honoms skull. Han ska samarbeta med en stor artist (kan ge en ledtråd: Han är spansk) också ska han göra en duett "sommarplåga" med en stor producent/låtskrivare/rappare. Ni kan ju gissa vilken. Fick veta massa annat också men jag vet inte riktigt hur mycket jag får säga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi