lördag 31 december 2011

111231 - Gott nytt år sötnosar!

Men hallå mina sötnosar och gott nytt år på er! :D

Känner ni att 2012 kommer bli erat år? BRA det är så man ska känna ;) Ett tips är att inte ge er allt för svåra nyårslöften. Då blir man bara besviken på sig själv.

Har varit en sväng på systembolaget med Tusse. Tänkte springa in till gallerian och köpa tights osv men då var det stängt, så vi köpte sånna saker på Ica istället. Typ 50:- dyrare men vafan. Värt en sånhär dag.

Nu ska jag bara sminka mig lite lätt, packa allt och sedan dra till Sofie. Men FÖRST ska jag ta mig ett glas vin ;)

Har blekt tänderna ännu en gång. Nu har jag blekt mina tänder 4.5 timme och det är en skillnad faktiskt!

DOCK är det jätte svårt att få borta missfärgningen ifrån snusen.
Ångrar att jag började snusa som fan. Slutade dock för en månad sedan :)

2 kommentarer:

  1. Vad använde du för blekning :)?

    SvaraRadera
  2. bleker du dina tänder själv? vad använder du då? :D eller går du till någon och gör dom?

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi