lördag 31 december 2011

111231 - Längtar till morgondagen!

Åh vad jag längtar till imorgon :) Ska till Sofie runt 1-2 tiden. Då ska vi börja lyssna på party musik, äta lite och piffa upp oss. Sen senare på eftermiddagen far vi vidare till Emma och Pontus där det kommer finnas snittar och andra gosaker. Sen ska vi göra egen sushi också :) Låter hur nice som helst om ni frågar mig. Och Emma är den typiska hemmafrun (hon påminner lite om bree i dhw haha) så jag vet att det kommer bli hur trevligt som helst där :)

Efter lite käk, gó dricka och spel så kanske vi drar vidare till en fest. Inte riktigt säkert än för vi vet inte riktigt vart vi vill haha. Vi ser vart kvällen slutar helt enkelt :)

Just nu håller jag på att bleka mina tänder så att dom är extra vita och fina imorgon. Ska ha blekningen inne i två timmar så jag ska ta och se någon film medans :)

Skenan på!

1 kommentar:

  1. Låter som det blir en awesome dag och nyårsfirande :)
    Ha så roligt!
    /Erik

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi