fredag 24 februari 2012

120224 - tjej problem

Vet ni vad som är jobbigt? Då man har hela outfiten klar, men man vet fan inte vad man ska ha som överdel! Blir galen på riktigt. Tänkte ha en vit skjorta, men tror ni jag hittar den? nej såklart inte. Så Sofie ska ta med sig sin magtröja, men jag vet inte riktigt hur det kommer att se ut. Ska ha mina skinnbyxor ikväll och dom sitter åt som fan, så "fettet" väller över. Hur snyggt är det? inte snyggt. Men lite mer vin och drinkar på detta så ska jag nog lösa det på något sätt ;)

hittar inte mina lösögonfransar heller............................,. less tjej. Men det ordnar sig alltid :) Ska äta plankstek nu och bara ta det lugnt ett tag. Sen kan jag ta tag i mina problem ;)

Hoppas vi ses ute ikväll mina sötnosar! Puss på er!

1 kommentar:

  1. Saknar din gamla blogg.. Alltså innan var den roligare, du skrev mer, roligare saker osv.
    Förstår dock att du säkert har 1000 andra saker att göra, men den har börjat bli lite ointressant tyvärr.

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi