onsdag 22 februari 2012

Syrran är expert på att prata i sömnen.

Hahahah min syster är så jävla rolig. Helst då hon pratar i sömnen. Detta fick jag höra nyss:

Tres: jävla helvete varför jag v...
Jag: vadå
Tres: dom har brunnit...
Jag: vad har brunnit?
Tres: lampjävlarna...
Jag: va?
Tres: ja? Vad fattar du inte?
Jag: vilka lampor?
Tres: lampjävlarna på handleden!
Jag: *försöker hålla mig för skratt*
Tres: jag pratar inte i sömnen om du tror det
Jag: (så säger hon jämt), nej det tror jag inte heller. Men vilka lampor menar du så att jag kan laga dom åt dig?
Tres: ditt armband ska du fixa. *börjar snarka*

Jag dööör xD kom på nu att hon säkert måste drömt om 'in Time' filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi