torsdag 23 februari 2012

120223 - Kom fredag. Kom fest. Kom glädje.

Hejsannnnnn.

Ikväll så har jag varit hos Sofie. Jag tog ledigt ifrån träningen och fetade mig hos henne istället. Hon bjöd på blåbärspaj :) satt väldigt fint i magen. Men det känns sjukt konstig att äta onyttigt då man inte gjort det på länge. Har ju tränat rätt mycket på sistonde och då har det blivit att jag inte äter så mycket. Typ bara middag och kvällsfika.

Imorgon blir det jobb. Ska ringa och väcka Sofie klockan 8, sen kommer hon och hämtar upp mig för att sen skjutsa mig till jobbet. Snäll hon är :) Efter det blir det kanske hockey om jag kom ihåg rätt.

Sen på fredag..åhååå.. fredag. Älskade fredag. Det ska vi fira med hemmagjord plankstek (pappa och Sipan som är kockarna ofc) sen blir det fest för fulla muggar :) Vi ska lyxa till det med lite gott vin och sedan massa goda drinkar med Bacardi Razz. Har hela outfiten klar och jag hoppas det blir en helbra kväll :)

Ska sova nu. Så att jag kommer upp imorgon ;) Ha det så bra mina älsklingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi