fredag 2 mars 2012

120302 - one piece

Skulle egentligen sluta 4 idag menneee, så snabb som jag är så slutar jag nu (egentligen lite tidigare men chillade på ett tag). Känns fel att vara så snabb, men jag klarar inte av att ta det lugnt x)

Sitter iallafall på bussen påväg hem nu. Har fått fina blickar på mig idag då jag gick en sväng genom stan. Antingen för att min one piece är så grymt snygg eller för att det är weird att gå runt med en sån i stan. Men vem bryr sig egentligen. Skulle kunna bo i dessa kläder. Så grymt jävla skönt. Funderar på att ha på mig den ikväll på krogen ;) skoja... Där går väl gränsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi