tisdag 13 mars 2012

120313 - dusch och mat på det här så.

Alltså jag börjar bli psykiskt störd. Kom på mig själv nyss att jag pratar.. MED MIG SJÄLV!
Jag: kanske man ska duscha..
Jag: nej det orkar du inte..
Jag: näää men jag vill inte lukta som ett sunkigt gammalt rävbo (?)
Jag: dåra?
Jag: JAG VILL BARA INTE
Jag: Du kommer vara lika äcklig ändå..
Jag: nä
Jag: jo
Jag: jag är söt..

skoja.. riktigt så gick det inte till men ändå. Det var mer såhär "fan vad jag ska äta", "nä det ska du inte din feta jävel", "käft... :("

Nu måste jag hoppa in i duschen. Puss!

fin bild.. lolz

3 kommentarer:

  1. Försök vara den förebild du vill vara, och skriv inte att du är tjock. För det är du ej och vet innerst inne om det själv. Tyck du att du är fet så gör något åt de istället för att klaga på dig...som sagt, försök visa dig som den förebild du är för små tjejerna! Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla känner väl sig fet ibland? "gör något åt det då?" ehm jo tack, jag tränar typ 5ggr i veckan :) så jo jag gör nånting åt det. Puss!

      Radera
  2. Haha du är så rolig.
    By the way tycker jag att du är jätte jätte vacker *ge mig dina ögon*.
    Gillar din blogg as mycket. kram på dig.

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi