måndag 19 mars 2012

120319 - love u guys!

Hej bejbs!

Ligger just nu i sängen med skorna på (americastyle u know) och väntar på att Sofie ska hämta upp mig. Ska dratta till stan en sväng. Har spanat in en gul tröja på Cubus som jag bara måste köpa. Har typ drömt om den varje natt sedan jag såg den. Funderar även på att köpa en rosa kavaj. We'll see.

Tog en 'outfit'bild idag för en gångs skull. Skorna kommer ifrån någonstans, Den vita stickade tröjan kommer ifrån H&M och mina fina örhängen fick jag av en underbar läsare vid namn Lara.
___________________________________________________________________________________

Jag vet att jag inte är "värsta kändisen" som folk påstår att jag tror. Men jag vet ändå att jag måste nog ha dom underbaraste läsarna. Jag får presenter och massa komplimanger, kan det bli bättre? ni är sjukt bra. Och jag känner mig sämst som inte tar bloggen på allvar. Men jag kanske ska börja göra det?

Varje gång jag är ute på krogen är det minst en person som kommer fram och berättar att dom läser min blogg osv. Det kommer fram folk på stan då jag shoppar. Och jag vill bara att ni ska veta att jag blir så sjukt rörd varje gång det händer :) Blir sjukt glad och tänker på det hela dagen.

Älskar er!




2 kommentarer:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi