tisdag 20 mars 2012

12032 - KOM HEM SHAYSHAY

Vaknade imorse runt halv 5 tiden av att min katt jamade lite lätt, fast tusen gånger. Gick och hämtade henne och gosade ner oss i sängen för att sova. Gick det? neee. Hon löper. Så hon var tusen gånger mysigare än vanligt + att hon lät hela jävla tiden så det var lite svårt att somna om. Lyckades till slut, tack och lov.

Men nu på morgonen då jag skulle leta rätt på henne för att ge henne p-piller så hittar jag henne inte. Pappa måste ha råkat släppa ut hon för det är 3 han-katter som är utanför och sprayar ner vårat hus ungefär. Antar att min lilla bebis Shay-Shay (hahah älskar alla smeknamn hon har) är ute and have a good time om man säger som så.

Någon som är sugen på en kattunge eller två?


Det fula är att tyyydligen så "smittar" löpandet av sig om man har fler katter i huset. Busan som är 16år och inte löpt sen hon var typ 3 år gör det också nu. Tror hon. Ser något weird ut.


Kattungarna kan ju inte bli allt annat än übersöta då man ser 
denna skönhet ;) hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi