torsdag 26 april 2012

Efter regn kommer solsken.

Hej mina pullor!

Ligger just nu i sängen och lyssnar på härlig musik. Jag kan verkligen tipsa om denna och denna. Första låten är gammal, men sjukt rolig att sjunga hehe.

Annars då? Några undrar vart det är jag jobbar. Och jag har berättat det en gång, men jag kan ta det eeen gång till bara för att jag är så snäll hihi. Jag jobbar alltså på ComHem som nyss öppnat upp här i lilla Örnsköldsvik. Jag fick jobbet inom Tv-support, men just nu så jobbar jag inom Kundservice som är sjukt roligt. Förvånar mig inte om jag byter tillbaka till KS då jag börjat på supporten. Jag är alltså ingen dryg jävel som ringer runt och säljer på en massa skit ;)

Om jag trivs? Gud ja. Jag längtar till jobbet varje gång jag går ut därifrån. Arbetsmiljön är (stor tummen upp)  och kollegorna klockrena. Det kan inte bli bättre. Också har jag/vi fantastiska team/floor managers som peppar en.

Hade dock en dålig dag idag. Fick inget sålt och allt var bara allmänt jobbigt. Men sen på slutet så pratade min fm med mig. Och då fick jag reda på att jag är mycket duktigare än vad jag trott. Så sjukt roligt att höra :) fick världens pepp-kick. Så den energin ska jag ta med mig imorgon ;)

Jag och lillnallen på modevisningen som vi var på i Februari om jag inte minns helt fel.
Ska lägga in lite bilder ifrån senaste modevisningen jag var på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi