lördag 5 maj 2012

frågor


Senaste
Låt du hörde: Sia - my love
Film du såg: beastly
Mat du åt: Maxxxx
Kram: Sonja
Puss: Joakim
nslan: Spykänsla
Bråk: Hmm kommer inte ihåg sist jag bråkade.
Resa: Istanbul
Glädje: Då folk kom fram och berömde min blogg, även fast min blogg just nu suger.
Längtan: Flytten till lägenheten och Shanes kissebebisar
Dröm: Mardröm ofc ._.
Personen du träffade: Jon, Jonas och ... kom inte riktigt ihåg andra killens namn.
Person du pratade i telefon med: Sofie
Personen du fick sms av: Sonja
Gången du var utomhus: 5 timmar sedan typ
Gången hela din familj åt middag tillsammans: några dagar sedan

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Storstad. 
Hamburgare eller pizza: Max hamburgare
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Båda!
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: Max! fast mc's cheeseburgare hehe.
Vin eller Öl: Vin
Charter- eller skidsemester: Charter lätt. Hatar snö.
Sverige eller Utlandet: Båda
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Hockey
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga
Sommar eller vinter: Sommar

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Mjölk
- Smör
- Kattmat
- Gurka
- Ägg
Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj
- Pengar
- Mobilen
- Mat
3 saker du inte kan äta?
- Köttsoppa
- Blodpudding
- Stark mat
Två saker som gör dig glad (håller med jennie hehe)
- Possitiva människor
- Pengar
En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Svarar i telefon (nehee?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi