lördag 5 maj 2012

Hej mina bönor!


Läget bra? själv mår jag iiiinte sådär jätte bra. Inte för att jag är bakis, utan för att jag maybe, just maybe, har magsjuka. Men om en person har det, så får jag oftast för mig att det smittats till mig, även fast jag har svårt för att bli sjuk. Hoppas iallafall att jag ej har det ;)

Igår så slutade jag jobbet 19.45. Sedan blev det full fart hem för att korka upp vinet, hoppa in i duschen, föna håret, hårfönen gick sönder, dog lite och sen for jag till Sonja för lite förfest. Fick även träffa hennes syster som kommit hit ifrån Sundsvall. Riktigt sköna brudar är dom. 

Efter lite vin i kroppen så stack vi till harrys där det var typ.. dött? sjukt lite folk jämfört med vad det brukar vara. Så jag hade väl inte sådär jätte kul. Dock kom en söt tjej fram och berömde min blogg, även fast den suger just nu, så jag bloggar för dig nu ;) hahah.

Vad händer ikväll då? Ingen aning. Hade tänkt fara på bio men syrran drog och badade istället. Forever alone är jag haha. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi