söndag 8 juli 2012

Död åt mobilbloggning

Hej!

Blir jävligt less på att jag inte kan mobilblogga. Har ni som har blogspot samma problem som mig? Jag kan skriva text, men inte lägga ut bilder. Irriterande :(

I vilket fall så var jag ut i Onsdags. Tänkte ta det rätt lugnt så jag drack inte så mycket, men det slutade upp med att jag sjöng karaoke ändå. Why.. WHYYY.. jag bad min syster spela in tydligen så att jag kunde lyssna på det dagen efter och kolla om jag ska fortsätta med att sjunga karaoke eller inte, och jag kan säga såhär.. aldrig mer. Visst, jag är inte tondöv. MEN jag tror jag är så jävla bra i fyllan så att jag blowa fan allt hahahh. "KOMIGEN SJUNG MED MIG WOHOOO!" tyst angelica...tyst.

Sen var jag ut i fredags med. Det var en helt okej utgång. Förfestade med Sonja, Victor och Fredrik men det var bara jag och Sonja som drog till o´learys. Där var det inte så mycket folk men det kom mer och mer. Dansade tills det stängde och sedan drog vi hem. Tänkte dricka igår med men var alldeles för hängig så det blev bara en cider och ett glas vin.

Idag då? Sista dagen på min semester. Känns jävligt tråkigt men ändå pyttelite skönt att komma tillbaka till jobbet med laddade batterier. Här ska det säljas!

Jag och snyggjennie innan utgång på Merry Can



Efterfest på max drive in

död.dagen.efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi