tisdag 17 juli 2012

målet just nu

Hej!

Sitter just nu och myser med mina älsklings missar + tittar på big bang theory (loove). Har världens fetaste beslut ångest också. Inte bra inte bra.

Annars då.. Tänker ofta på framtiden nu också, vilket jag inte får göra för det fuckar min hjärna totalt. Jag vill göra så mycket. Men jag kommer sikta mig in på det jag är bra på och tycker är roligt, sen om några år om jag är less så får jag ta och resa runt. Jag trivs väldigt väldigt bra på mitt jobb. Visst, det finns dagar då jag tycker allt är piss. Och innan då jag inte kunde nånting så var allt drygt. Men så är det nog med dom flesta jobben. Just nu jobbar jag som tvsupportare. Det är kul att få hjälpa människor (dom som är positiva och inte förbannade) och jag älskar att sälja. Jag är en ivrig iller då det gäller sälj och jag är bra på det. Därför ska jag jobba stenhårt och utveckla min förmåga. Om allt går som jag vill så ser det ut såhär: Kundservice-Tvsupportare-Floormanager-Sälj utbildare/coach. Det låter som en bra plan tycker jag :)


är grymtgrymtgrymt sugen att färga
håret till denna.




















































2 kommentarer:

  1. Du är så underbart fin! jag avundar dig. Hur får du så bra självförtroende? har du alltid varit sån?

    SvaraRadera
  2. Är det sant att du ska göra en bröstförstoring? Tycker nämligen att du är fin precis som du är! :)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi