tisdag 31 juli 2012

puss

Hej mina trogna älsklingar!

ÄNTLIGEN så har jag flyttat in i lägenheten. Det tog ju bara sisodär två månader. Har renoverat den och det enda som fattas nu är nytt golv och köket. Men det kommer jag att fortsätta med senare eftersom nu vill jag verkligen bo här. Det kan ju vara så att jag inte trivs här (vilket jag inte tror kommer hända, trivs som fan) och då är det onödigt att hålla på att renovera om jag ändå ska flytta ut.

Men som det ser ut nu så stannar jag här ett tag :) bor ju mitt i stan. Guldläge till shopping, mat (mmmm), uteställen och mitt jobb. Så det finns inget att klaga på.

Sen att jag kirrat internet är ju en fördel också. Har dock inte skaffat "riktigt" internet utan snor lite internet ifrån min mobil, men det är bättre än ingenting ;)

Annars då? Jobbar på som vanligt. Har dock varit sjuk i några dagar men jag ska tillbaka imorgon med ny energi. Jag vet inte vad som hände men jag blev sjukt less på jobbet. Men det var nog för att jag höll på att bli sjuk. Men nu mår jag lite bättre så nu jävlar ;)


3 kommentarer:

  1. vart i stan bor du nånstans? :)

    SvaraRadera
  2. Guud a kul att du uppdaterar igen! Blev nästan orolig att du skulle sluta. :) Keep it up , lycka till med lägenheten!

    kramar

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi