måndag 2 juli 2012

Peace and Love

Hej mina duvor!

Skriver detta inlägg med fetaste mensvärken. Så om det blir nåt stavfel så är det  för att jag fått spasmer och mitt finger förflyttats till en annan bokstav...typ...

I vilket fall så har jag och Sonja varit i Borlänge heeeela veckan. Vi bodde hos två killar som heter Johan och Martin. SJUKT härliga killar. Kan ju säga att vi hade väldigt tur med vart vi hamnade :) Vi bodde 5minuter ifrån campingen och bredvid ingången till festivalen.

Tyckte lite synd om dom som tältade. Dels för att det är äckligt och dels för att det spöregnade. Dagen då jag och Sonja kom dit så fick vi stå och vänta i 2 timmar för att kunna lämna av vårat tält (ja vi hade tält också så att vi hade nånstans att chilla på campingen) också regnade det! Grät en liten skvätt av bara tanken att sova i ett tält. Menmen, vissa tog det nog med en nypa salt och hade det festligt ändå ;)

Vi förfestade i lägenheten alla dagar. Efter det så gick vi ner och såg någon artist, gick tillbaka till lägenheten för att snygga till oss ännu mer och dricka ännu mer och slutligen gick vi till campingen för att efterfesta. Träffade många härliga människor där faktiskt. Sedan att några kände igen mig genom min blogg gjorde mig lite rörd hehe. Helst då det var ett gäng killar som skrek ANELIAA!! efter mig. Så jävla söta.

Dom artisterna jag hann se var:
Dada life - Freeesen vad jag och Sonja dansade loss till dom! bästa musiken. Och när dom spelade "kick up the epic motherfucker" som förövrigt har varit min favoritlåt jääävligt länge, dog jag lite.
Laleh - Så fin. så underbar. så vacker.
Simple plan (ifrån balkongen)
Markus Krunegård (ifrån balkongen)
Thåström (ifrån balkongen),
Veronica Maggio - Hon ägde hela festivalen. Sån sjuuukt härlig människa! Sen känslan då Petter kom in på scenen går inte att beskriva. Gåshud x 1000. 
Skrillex - Är det bara jag men har han gått och blivit lite snäxi? Jag och Sonja partade loss som satan till musiken iallafall. Eter ett tag gick vi till Rihannas scen och lyssnade därifrån istället.
Rihanna - 45minuter försenad. Hon kunde inte sjunga. Hon trodde hon var i Oslo. Men faaaaaaan vad het hon var på scenen! Sen gjorde det inte så mycket att hon inte orkade sjunga igenom alla låtar själv, för alla vi sjöng låtarna åt henne.

Dom jag missade: Melissa Horn, Maria Mena, Timbuktu, Regina Spektor, Slagsmålsklubben, Den svenska björnstammen, Rebecca och Fiona, Christina Perri och Hoffmaestro.

Är liiite besviken på mig själv att jag missade så pass många. Men jag hade kul ändå ;)

                                  
Min fina packning.
       
Förjävla mycket folk som väntar i regnet

Eldorado Scenen som vi såg ifrån balkongen

Dada life 

Röjde

Följde med grabbarna ut med båten. Riktigt mysigt.

Underbara Laleh

Fräsig bild 
(jag, Johan och Sonja)

utgång

Fläshade mina boobies lite. 
(awesome outfit för uppmärksamhetsfjantar som mig hahaha)

Sliten tjej i bussen påväg hem





2 kommentarer:

  1. Varför finns det inga bra bilder på din rumpa? :(

    SvaraRadera
  2. Har du förstorat brösten? :)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi