onsdag 1 augusti 2012

fyfan i helvetet.

Fyfan vad äckligt... Jag var fett trött så jag bestämde mig att sova en timme till, även fast det kändes som att jag skulle försova mig till jobbet då. Ställde 5 väckarklockor (ja det är typ min mardröm att försova mig). I vilket fall så drömde (????????) jag att jag inte kunde vakna. Jag hörde väckarklockan och jag försökte stänga av alarmet men det gick inte. Då förstod jag att jag fortarande sov och försökte väcka mig själv men det gick fan inte. Bet mig själv, hoppade ner ifrån fönstret, knivhögg mig själv osv. Fyfan vad äckligt. Lätt värre än alla andra mardrömmar jag haft. Tror jag aldrig varit så glad av att vakna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi