tisdag 4 september 2012

fetto

Kom precis hem igen. Har varit förbi jobbet en sväng. Det var kaaaaos så jag tänkte hoppa in och hjälpa till men det gick inte, eftersom jag är sjukanmäld idag. Synd. Men jag skrev ut schemat iallafall och sen sprang jag in till hemköp för att köpa 1kg tamponger. heh.

Ska smälla i mig avocado+keso och sedan några ipren. Sedan blir det nog bio.

OCH VET NI? jag ställde mig på vågen då jag var hos mormor och morfar. Det skulle jag INTE ha gjort!!!! jag har gått upp som satan. Nej nu jävlar blir det en ändring på det här fläsket.

hahaha älskar bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi