tisdag 4 september 2012

Lite bilder ifrån Alanya

Tänkte lägga in lite alanya bilder :) Lägger in fler senare för det tar tusen timmar att lägga upp bilder med mitt mobila internet.

syrran var redo för flyget

Själv var jag full som ett svin påvägen dit. Kommer inte ihåg så mycket haha.

Första kvällen som spårade

Kicken och Soffelito


ahahahha alltså va?
försökte göra lite sadface för att jag brände mig första dagen.



<3 p="p">

PS! jag har typ inga normala bilder därifrån hahaha. Tur att alla vi är lika.



aa.. det brändes.



GODASTE maten på länge.. så jäävla gott..gott..magiskt..allt.

Olla beställde feting goda drinkar

Körde en favorit i repris (mina gamla läsare fattar)

fick lov att sola med keps

Tvingade honom att gå till tandläkaren för han hade feting ont.
Man ska INTE skaffa tungpiercing gott folk. Se vad som kan hända ;)


:( 

snygga..jag vet.

kirrade naglarna

kirrade tatueringar

meloveu



1 kommentar:

  1. Sista bilden då du har en turkos bikini, vart har du köpt den? Den är as snygg!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi