onsdag 5 september 2012

snart blir jag gamling.

Snart fyller jag år. Eller snart och snart. 13 dagar kvar. Så nu håller jag på att skriva en fet önskelista till mamma och pappa ;) mohahahah.

Längtar lite extra mycket denna gång. För nu firar jag min födelsedag i min egna lägenhet = BAKA SJÄLV :D Kunde ju ha gjort det i huset också men det är inte lika kul. Det blir nog en massa söta cupcakes, mazarinkaka (mums) och någon tårta. Har jag sagt att jag är grym på att baka? däremot suger jag balle på att laga mat.. Längtar som sagt.. mm..

Jag blir alltså 22år. Jag har sagt att jag ska ha barn innan jag blir 22, för annars klassas jag som en gammal mamma. Det sket sig haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi