måndag 3 september 2012

turreland

Hallå där muffins!

Nu har jag kommit hem ifrån min semester med dom bästa. Och nu känner jag äntligen att Alanya är över för min del. Så jag sa hejdå till mina turkar där nere för sista gången. Sorligt, men skönt på ett sätt.

Semestern har varit väldigt skön. Mycket bad och sol (eller ja.. lite mindre sol för mig som brände mig första dagen haha) och små utflykter. Jag ångrar inte att vi hyrde en bil sista dagen om man säger som så.

Har inte så mycket att säga om just resan förutom att den var awesome (bara föra att jag åkte med om bästa) och jag tackar gudarna till att alanya inte är min grej längre. Så nästa gång blir det ett annat ställe vi åker till ;)

Tänkte lägga upp massa bilder men internet suger. Gör det senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi