fredag 19 oktober 2012

Barnvakt, sedan festa hårt.

Godmorgon!


Sitter just nu på jobbet och gäspar för fullt haha. Ville verkligen inte lämna den varma sängen imorse. Helst inte då Kicken är ledig idag. Då vill man bara ligga i sängen hela förmiddagen och pussa på han.

Igår så var jag, syrran och Sofie en sväng i stan. Fick med mig en skinnjacka ifrån JC. Storlek XXS hahahah. Kan inte stänga den men den var så snygg så jag köpte den ;) tycker det är snyggare med öppna skinnjackor ändå. Köpte också byxorna ifrån Gina. Mina favoritbyxor ni vet. Jag har använt mina gamla sjukt många gånger så dom gick sönder tillslut. Men 599:- är dom så jävla värd.

Sen ikväll så ska jag och Sonja vara barnvakt till hennes lillebror Gideon. En liten bebis. OM jag längtar? hahah vilken fråga. Kommer snusa på honom hela tiden. Älskar bebisar. Och jag längtar så otroligt mycket till då jag väl skaffar mig en egen bebis. Men det kommer nog inte hända på ett bra tag.

Efter vi varit barnvakt blir det fest för fulla muggar. Jag kommer ligga halvt död imorn. Nice.

aaahh vad jag älskar dig underbara människa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi